Kesihatan Zakar Dan Mentega Shea

Translasi Bahasa Melayu
KesihatanDescription: Print Article Zakar dan Mentega Shea - Mengapa Remedy Alam Paling Lama Adalah Kawan Terbaik Lelaki

Oleh John Dugan | Dihantar Pada 28 Ogos 2014

Bersabun sehingga zakar dengan mentega bukan satu konsep yang sangat menarik. Seorang lelaki yang melumur tongkatnya dengan mentega meja standard, sebagai contoh, tidak mungkin mendapat apa-apa selain daripada seluar berminyak. 
Jelas sekali, ini bukanlah satu idea yang baik. Bagaimanapun terdapat satu pengecualian kepada ungkapan “Tiada Mentega Untuk Zakar" : Mentega Shea. 
Produk kesihatan zakar yang mengandungi bahan ini memberi manfaat yang besar kepada zakar. 



Berikut adalah mengapa..

Permukaan kulit yang kasar
Kulit zakar berhadapan dengan pelbagai salahlaku terhadapnya setiap hari. Kaum lelaki boleh merosakkan tisu-tisu kulit zakar dengan sabun yang kasar, kulit jari mereka atau menggunakan pelincir yang kuat apabila mereka melakukan hubungan intim dengan rakan-rakan. Hanya dengan geseran pada pakaian setiap hari dan bersetubuh sudah memadai untuk membuat 'tongkat' anda kering dan kusam. Mungkin kulit kelihatan sihat dan  terasa baik tetapi permukaan tisu kulit itu mungkin dipenuhi dengan segala macam rekahan dan permukaan gusar.
Permukaan yang gusar ini akan menambah risiko kerosakan kulit. Setiap rekahan kecil boleh tersangkut pada pakaian dan terbuka kepada jangkitan bakteria dari persekitaran. Jika tidak dirawat, keadaan kulit akan menjadi lebih terok pastinya. Mujurlah, rawatannya semudah menyapu losyen  sahaja.

Kehebatan Shea
Mentega Shea sesuai untuk kulit. Fizikalnya berbentuk krim, bahan padat yang mengisi ruang pada kulit merekah serta menghadkan risiko pembiakan bakteria (anti-bakteria). Ia akan mengubah kulit gusar menjadi lebih lembut, tidak kasar dan lusuh. Hanya dengan satu aplikasi Mentega Shea sahaja, kulit akan terasa halus dan lembut secara spontan.
Apabila kulit zakar jarang mengalami kerosakan tambahan, ia mempunyai lebih peluang untuk berehat dan sembuh. Oleh kerana Mentega Shea adalah produk semulajadi,anda tidak perlu bimbang tentang lecuran kimia yang teruk atau reaksi dari bahan tambahan yang pelik. Bahan-bahan yang tidak alami boleh membuat kulit mengelupur dan bukan daripada penggunaan Mentega Shea. Satu-satunya kesan sampingan yang anda akan perolehi daripada pelembap semulajadi ini adalah kulit yang lebih lembut dan halus.

Manafaat Tambahan
Mentega Shea bukan sahaja untuk lelaki yang mempunyai masalah kulit zakar yang sakit tetapi ia juga sesuai untuk semua lelaki walaupun tiada tanda kecederaan. Keupayaan melembutkan kulit ini akan memberi pengalaman serta pendedahan baru kerana mereka sudah tiada lagi kulit mati dan kering lagi. Ia juga dapat membantu lelaki merasai lebih menikmat apabila mereka bersama pasangan.
Sapuan harian dengan produk berasaskan Mentega Shea juga dapat membantu untuk mengawal bau badan yang menjengkel itu. Ekstrak Mentega Shea yang di proses tidak mempunyai bauan yang ketara. Setiap sapuan  memerlukan lelaki untuk menyapukan produk tersebut ke kulit. Semasa perlaksanaannya, dia mungkin akan meninggalkan titisan air yang mempunyai bauan yang kurang menyenangkan termasuk:
Air kencing
Air mani
Peluh
Pelincir

Permulaan dengan Shea
Mentega Shea tulen adalah terbaik untuk lelaki yang mempunyai permasalahan zakar. Tetapi produk tulen kebiasaannya lebih kental serta berminyak untuk lelaki biasa dan mungkin terlalu mahal di luar kemampuan mereka. Produk tulen juga tidak mempunyai gabungan vitamin dan galian yang diperlukan zakar untuk mencapai tahap kebolehan optimanya.


Source: http://EzineArticles.com/expert/John_Dugan/190762

Ulasan

  1. Muhammad Iman Nashriq, berumur 2tahun mengidap penyakit lelah atau asma sejak berumur 5bulan. Adik ni berulang alik ke hospital sejak umur 5bulan sebanyak 3minggu sekali untuk buat rawatan sehinggalah dia berumur 2tahun. Tapi tetap tak nampak apa2 perubahan makin sembuh ke atau makin baik,tetap sama saja. Ibu cuba memberi rawatan tradisional lain tapi tak ada juga perubahan, keadaan anaknya masih sama. Beliau bersyukur sangat apabila bertemu jus ni daripada seorang kawan, Iman tak perlu lagi dah pergi hospital buat rawatan. Batuk2 biasa ada tapi yang ketaranya Iman dah tak ada semput-semput dan sesak nafas macam dulu lagi. Kalau dulu 3kali sebulan kena pergi sedut gas, sekarang tak perlu lagi. Alhamdulillah.
    ..........................................................................
    Dan ramai lg psakit2 yg gunakan produk ni sembuh dari masalah lutut kronik,kanser dan lain2 yg guna produk jutawan herbs ni. Ini kenyataan bkn rekaan untuk melariskan produk semata2. Benda elok harus dikongsi agar sama2 dapat manfaat,okay.

    Nanti boleh hubungi En. Mohd Zuhairi dn pm sendiri testimoni2 td tu yer..😉

    9)Jadi saya mintak pd sape2 yg ada sakit kanser x kisah lah kanser apa pon...Call atau terus wasap Pengasasnya sendiri okay👇🏻
    En. Mohd Zuhairi - 017468 7570


    💐Yg penting ubat nya MAMPU DIBELI dan mujarab..mudah mudahan aaminn..🤲🏼


    Call order wasap@call- En mohd zuhairi- 0174687570

    😁kalau wasap lambat balas(biasa nya sebab ramai yg wasap dia.)
    Tp nanti dia akn blas jugak yer..
    #sharepadayangmemerlukan
    #sharing is caring

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Khasiat dan kebaikan penggunaan Shea Butter?

Pengenalan - Shea Butter

Pengenalan : Apa itu Mentega Shea?